description

Tread softly, because you tread on my dreams. - Yeats

UPDATED: Tong Yao Film & TV guide 25th April 2024

Saturday, January 29, 2011

すき焼き

Lately all my blogposts have been kind of long and heavy and tiring to write. :) So for a change, I think I'll type up a post in Japanese just for practice. :) Here goes. :)

2年前に、友達と一緒に日本へ旅行しました。日本のレストランですき焼きを作ってみました。でも作る方法がわからないから、牛肉が焦げました。結局すき焼きが食べられませんでした。残念でした。上の写真は食べられないすき焼きでした。

2 comments:

sunsetrose said...

wow! great work! (not that I can read any of it) kaka...but still, Kudos for the effort :)

just me said...

Hahahaha... thank you. :)

I was talking about my friends and I burning our Sukiyaki meal when we were in Japan two years ago. :)